Barion Pixel

Belépés

Még nincs társkereső ezzel a Facebook azonosítóval. Ha már tag vagy, lépj be az ORIGO RANDIN regisztrált email-címeddel és jelszavaddal, hogy legközelebb már Facebookkal is be tudj lépni:
Még nincs társkereső ezzel a Google azonosítóval. Ha már tag vagy, lépj be az ORIGO RANDIN regisztrált email-címeddel és jelszavaddal, hogy legközelebb már Google-lel is be tudj lépni:
E-mail címed
Jelszavad

Elfelejtett jelszó
vagy

Regisztráció

Ha még nem vagy tag, kezdd el most, és találd meg a párod!

Regisztráció

Ha még nem vagy tag, kezdd el most, és találd meg a párod!

Elfelejtett jelszó

Írd be az e-mail címed:

Miben segíthetünk?

Alább összegyűjtöttük Neked a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat témakörönként, funkciónként rendezve. Legtöbb kérdésedre itt gyorsan választ találsz, ha mégsem, akkor keresd az Ügyfélszolgálatot.
Gyakori kérdések
  • Leggyakoribb kérdések
    • Mit tegyek, ha nem sikerül bankkártyával fizetnem?

      A magyar bankrendszerben bevezetésre került a "3D Secure" rendszer, aminek a célja az online fizetések még biztonságosabbá tétele. Számos banknál a bankkártyás fizetés esetén az SMS-kód beírása helyett a bank telefonos alkalmazásán keresztül kell jóváhagyni a vásárlást.

      Ehhez természetesen le kell tölteni (vagy frissíteni) és használni kell a saját bankod alkalmazását.

      A legtöbb banki alkalmazás telefonon értesíti az ügyfeleit a jóváhagyásra váró tranzakciókról, de előfordulhat, hogy értesítés hiányában magadtól kell megtalálni a "jóváhagyásra váró tranzakciók" listáját a bank alkalmazásában.

      Ha a fentiek miatt nem sikerült megvenned az előfizetésim csomagot, akkor kérjük, próbálkozz újra az előfizetéssel.

      Ha továbbra sem sikerül a tranzakció visszaigazolása, akkor érdemes a számlavezető bankod honlapján tájékozódni az esetleges változásokról, vagy segítséget kérni a bank ügyfélszolgálatától.

    • Mit tegyek ha nem működik az előfizetésem?

      Ha sikeresen fizettél és még sincs előfizetésed, akkor frissítsd az oldalt, illetve jelentkezz be újra a társkeresőre. Ha ez sem segít, akkor keresd ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink segítenek az esetleges probléma megoldásában.

    • Hogy lehet letiltani társkeresőtől érkező levelet?

      A levélfolyam tetején jobbra találsz három pontot, melyre kattintva tudod törölni az adott üzenetet, illetve letiltani a felhasználótól érkező további leveleket. Viszont ha itt tiltasz valakit, abban az esetben a további kapcsolatfelvételt is letiltod, és nem fogjátok látni egymást a jövőben!

    • Milyen képeket tudunk elfogadni?

      A feltöltött képek csak jpg formátumúak lehetnek, a feltöltésre szánt kép csak Téged ábrázolhat, a fotón látszódnia kell az arcodnak. A gyerekfotók, rajzok, erotikus tartalmú stb. képek nem kerülnek elfogadásra. A fotók nem tartalmazhatnak feliratokat, melyek személyes adatokat tartalmaznak. (pl telefonszám, e-mail cím, egyéb oldalakat hirdető URL stb) Csak az elfogadható minőségű, képszerkesztői effekteket nem használó fényképeket tudjuk elfogadni, amelyeken jól felismerhető vagy. A fentiek által védjük a felhasználóinkat a hamis fényképektől.

    • Hibát tapasztalok, mit tudok tenni?

      Sok esetben megoldja a problémát, ha kijelentkezel az oldalról, majd újra bejelentkezel.
      Továbbá ha bejelentkezés után nyomsz egy CTRL+R, illetve CTRL+F5 billentyűkombinációt.
      A cookiek törlése sok esetben megoldja a hibajelenséget, amit tapasztalhatsz.

      Ha továbbra is jelentkezik a probléma vagy hiba, javasoljuk, hogy keresd a megoldással kapcsolatban
      ügyfélszolgálatunkat.

  • A weboldal használata
    • Hogy működik az ajánló?

      Az "Őket ajánljuk" dobozba nem az "Akit keresek" beállításaid alapján kerülnek be a találatok, hanem egy egyedülálló algoritmus szerint. Ez a rendszer aktivitásod és mások aktivitása alapján ajánl olyan társkeresőket, akikkel jó eséllyel kölcsönösen tetszhettek egymásnak. A keresésben a "megfelel neked" checkboxot bepipálva listázhatod azokat a felhasználókat, akik megfelelnek az "Akit keresek" beállításaidnak.

    • Mi az a hibernálás?

      A hibernálás az adatlapod befagyasztását jelenti, így a többi felhasználó számára törölt felhasználóként jelentkezel, azaz nem találnak rád, nem láthatják az adatlapodat. Előnyös abban az esetben, ha az adatlapodat nem szeretnéd megjelentetni rövid időre mások számára, de később még szeretnéd használni. Ebben az esetben az adataid és beállításaid is megmaradnak. Figyelem! Az előfizetésed nem fagyasztható be, a hibernált időszakban is lejárnak és megújulnak az előfizetések.

    • Online vitarendezési platform

      Felhívjuk figyelmedet, hogy az Európai Parlament és a Tanács, a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 524/2013/EU rendelete, illetve az Európai Parlament és a Tanács 2013/11/EU irányelvét is végrehajtó, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően, panaszaidat az alábbi címen – közvetlenül - is bejelentheted: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU Panaszod bejelentésének feltétele, hogy a panaszod olyan szolgáltatásunkkal legyen kapcsolatos, amelyet nem ingyenesen, hanem ellenérték ellenében vettél igénybe nálunk. További feltétel, hogy az Európai Unió területén lakó, olyan uniós polgár legyél, aki szolgáltatásainkat nem Magyarország területéről veszed igénybe. Fontos, hogy az online vitarendezési platform nyújtotta lehetőséggel olyan szolgáltatással kapcsolatban élj, amelynek igénybe vételét az Európai Unió területén kezdeményezted. Panaszodat az Európai Unió a magyarországi online vitarendezési kapcsolattartó ponthoz fogja továbbítani.

    • Hogy működik a randikereső funkció?

      A Randik menüpont alatt tudsz létrehozni saját randit, vagy jelentkezni más társkereső randijára.
      Itt láthatod a Randivonal által létrehozott randikat is, ahol szintén tudsz jelentkezni az adott randira,
      illetve meg tudod tekinteni, hogy a randiötlet milyen társkeresőket érdekel.
      Fontos, hogy ha elutasítasz egy randit, azt utólag nem tudod megváltoztatni.

  • Adatlap
    • El tudom érni az eddigi levelezésünket a felhasználó adatlapjáról?

      Igen. A Levelezésetek felirat megjelenik az "Írj neki" gomb alatt, ha már valamelyikőjük küldött a másiknak levelet - erre kattintva közvetlenül a levelezésbe kerülsz, ahol az összes levelet láthatod időrendben.

    • Hogy tudok letiltani valakit? Később ezt hogy tudom feloldani?

      Ha valakit letiltasz, akkor tőle nem kapsz a jövőben üzenetet, illetve nem tekintheti meg az adatlapod sem. Ezt a lehetőséget a levelezésetekben tudod beállítani. Itt a bejövő és kimenő üzenetek olvasásánál tudod a Letiltás feliratra kattintva az illetőt tiltani. Ezután ugyanitt lehetséges a feloldást is elvégezni, ehhez a Tiltás feloldásra linkre kell kattintani. A keresés menüponton belül ha a letiltottad beállítást választod, azokat a felhasználókat listázzuk ki számodra, akiket már letiltottál. A megjelenő adatlapokon lévő gomb segítségével is feloldhatod ezt a letiltást.

    • Hogyan tudok bejelenteni valakit?

      Az adatlap jobb felső sarkában a felkiáltójelre kattintva tudsz bejelenteni valakit. Ha az illető sértő levelet írt, vagy úgy érzed, hogy csalással kapcsolatos tevékenységet folytat, esetleg nem ő van szerinted a képen, jelezd felénk! Fontos, hogy ilyen esetben a levelet is küldd el részünkre, amit kaptál tőle, hogy lássuk az előzményeket. Ha szerinted a képen egy híres ember szerepel, s nem az adott felhasználó, akkor egy internetes oldalt is küldj, ahol erről mi is meggyőződhetünk. Miután a leveledet megkaptuk, s az információk alapján a fentieket látjuk mi is azonnal intézkedünk az ÁSZF-ünk alapján.

    • Honnan tudom kit láttam már, vagy kivel leveleztem?

      A társkeresők adatlapján megjelenik, hogy milyen kapcsolatban vagytok egymással - egyszerre csak egy, ami a legerősebb. Ha láttad azt jelenítjük meg, ha már kedvencnek is jelölted akkor az jelenik meg, ha pedig már leveleztetek is egymással, akkor ezt mutatjuk meg számodra.

    • Honnan tudom valaki mikor regisztrált, vagy lépett be utoljára?

      Előfizetés segítségével láthatod ezeket az információkat, illetve azt is, hogy, hány olvasatlan levele van valakinek... Ezek fontos adatok lehetnek a társkereséshez: - hogy mennyire aktív a társkereső, - mennyire gondolja komolyan, - mekkora esélyed van arra, hogy válaszol, vagy hogy téged választ.

    • Miért látok az egyik embernél jellemzést, másik személynél pedig nem?

      Azért, mert csak azok az információk jelennek meg valakinek az adatlapján, amiket az illető kitöltött - ha nem látod az adatlapján valamelyik részt kitöltve, az azt jelenti, hogy nem írt be oda adatot még.

    • Miért nem tudok megnézni minden fotót nagy méretben valakinek az adatlapján?

      Minden fotó megtekintéséhez előfizetés szükséges - ilyenkor az elsődleges profilképe a társkeresőnek nagy méretben látszik, és kattintásra egy nagyobb méretű képnézegetőben nézheted meg az összes képét. Előfizetés nélkül csak egy kis képet láthatsz, és a többi fotót egyáltalán nem.

    • Mit jelenet a megfelel neked és a megfelelsz neki százalék?

      Megfelel neked: a Te "kit keresek" beállításaid és az ő adatainak összehasonlítását mutatja Megfelelsz neki: az ő "kit keres" beállításainak és a Te adataidnak az összehasonlítását jeleníti meg százalékosan, minél nagyobb a százalékos arány, annál jobban megfeleltek egymásnak

    • Mit jelent a nem publikus fotó?

      Ha lakat ikon van a képen, az azt jelenti, hogy nem publikus a fotó, ekkor Ő tudja elküldeni a képet (amennyiben szeretné) egy levélbe csatolva, amiből kattintva megnézhető a kép teljes méretben.

    • Hogyan törölhetem a profilomat?

      Adatlapod törlését megteheted a Profil menüpont alatt, a Regisztrációd almenüpontban, a Fiók felfüggesztése / törlése részre kattintva. Ezután a Törlés lehetőséget kell választanod, majd újra a lap alján levő Törlés gomb a következő lépés. Ezután lehetőség nyílik egy kérdőív kitöltésére, majd újra a Törlés gomb, és végül a felugró kis ablakocskában megkapod az utolsó lépést: az általad beregisztrált e-mail címre rendszerünk küld neked egy levelet, azon belül találsz egy törlést megerősítő linket, erre kattintva véglegesül a törlésed.
      Kérjük, ellenőrizd a leveleződ SPAM és Promóciós levelek mappáját is, előfordulhat, hogy az általunk küldött levél itt fog
      megjelenni a számodra.
      Felhívjuk figyelmed, hogy adatlapod törlése esetén az előfizetésedből még hátralévő napokat sajnos elveszíted.

    • Mi a különbség az elrejtés és a letiltás között?

      A letiltott társkereső nem tud neked üzenetet küldeni, adatlapod nem elérhető számára (mintha törölted volna magad), az adatlapja nem jelenik meg neked sem az oldalon. Akkor célszerű alkalmazni ezt a megoldást, ha valakitől nem akarsz a továbbiakban levelet kapni.
      Az elrejtéssel csak elrejted az adott társkeresőt az oldalon. Tehát adatlapja nem jelenik meg számodra (nem "zavar" a keresési találatokban), de bármikor írhattok egymásnak levelet. Ezt akkor célszerű alkalmazni, ha nem volt köztetek levélváltás vagy konfliktus, csak egyszerűen nem szimpatikus az illető és nem szeretnéd, ha állandóan megjelenne a keresési találatokban, ajánlókban.
      Az adott társkereső nem értesül sem az elrejtésről, sem a letiltásról.

  • Előfizetés
    • Mit tegyek, ha nem sikerül bankkártyával fizetnem?

      A magyar bankrendszerben bevezetésre került a "3D Secure" rendszer, aminek a célja az online fizetések még biztonságosabbá tétele. Számos banknál a bankkártyás fizetés esetén az SMS-kód beírása helyett a bank telefonos alkalmazásán keresztül kell jóváhagyni a vásárlást.

      Ehhez természetesen le kell tölteni (vagy frissíteni) és használni kell a saját bankod alkalmazását.

      A legtöbb banki alkalmazás telefonon értesíti az ügyfeleit a jóváhagyásra váró tranzakciókról, de előfordulhat, hogy értesítés hiányában magadtól kell megtalálni a "jóváhagyásra váró tranzakciók" listáját a bank alkalmazásában.

      Ha a fentiek miatt nem sikerült megvenned az előfizetésim csomagot, akkor kérjük, próbálkozz újra az előfizetéssel.

      Ha továbbra sem sikerül a tranzakció visszaigazolása, akkor érdemes a számlavezető bankod honlapján tájékozódni az esetleges változásokról, vagy segítséget kérni a bank ügyfélszolgálatától.

    • Hogyan fizethetsz elő?

      Az előfizetést a társkeresőn az Előfizetések >> Előfizetés pontjában tudod kezdeményezni. Az előfizetés procedúráját megpróbáltuk a lehető legegyszerűbben megoldani, így ez még azok számára sem jelent különösebb fejtörést, akik még soha nem próbáltak előfizetni az Interneten digitális szolgáltatásra. Az előfizetésnek jelenleg három formáját vezettük be, melyek a következők:

      Bankkártyás fizetés

      A bankkártyás fizetést kiemelten ajánljuk figyelmetekbe! Oldalunkon ez az általánosan ajánlott fizetési mód, hiszen használatából számos előny származik.
      Hogy ezek közül meg is említsünk néhányat:
      Bármelyik Randivonal díjcsomagra elő lehet vele fizetni.
      Gyors és megbízható, hiszen általában elegendő fedezet van a számlán az előfizetéshez.
      Kényelmes, mivel megújuló előfizetésre is lehetőség van. Biztonságos, mivel a tranzakció titkosított csatornán keresztül történik, olyan felületről, amit az OTP bank kezel.

      Tájékoztató a bankkártyás fizetésről >

      Ezeken túlmenően a bankkártyás fizetésre általánosan igaz, hogy: Készpénzkímélő, ezáltal ritkábban kell bankunkat felkeresnünk. A fizetés folyamata az interneten is éppoly egyszerű, mint egy áruházban. A nap bármely időpontjában fizethetünk vele. Fizetéseinket az otthonunk kényelméből intézhetjük.
      Bankkártyával történő fizetéskor a számlakivonaton "Digitális szolgáltatás" fog szerepelni. A bankkártyás fizetésről bővebb felvilágosítást a www.bankkártya.hu oldal nyújt, ahol azt is leellenőrizheted, hogy a Te bankkártyád alkalmas-e internetes fizetésre.

    • Hogyan mondhatom le a megújulást?

      A megújulás lemondását az Előfizetés menüpontban tudod kezdeményezni legkésőbb a lejáratot megelőzően 24 órával. Itt találhatsz egy megújulás kikapcsolása gombot. Erre kattintva tudod lemondani a megújulást. Google fiókos regisztráció esetén szükséged lesz a lemondáshoz egy jelszóra. Ehhez javasoljuk, hogy kérj jelszóemlékeztetőt a kezdőlapon, majd ezután az általad megadott jelszót használd a lemondáshoz. Továbbá itt van lehetőséged a fizetéskor regisztrált kártyád törlésére is, ha a jövőben már biztosan nem szeretnéd visszakapcsolni a megújulási lehetőséget.

    • Hogyan tudok csomagot változtatni?

      Csomagot csak akkor tudsz váltani, ha a jelenlegi, érvényes előfizetésed nem megújuló vagy azt kikapcsoltad. Amennyiben új csomagot vásárolsz, a jelenlegi előfizetési csomagodból hátralévő napok elvesznek.

    • Mi az a megújuló előfizetés?

      A megújuló előfizetés azt jelenti, hogy az előfizetési folyamaton elég egyszer végigmenni. A rendszerünk innentől kezdve az előfizetési periódusoknak megfelelően, a lejáratkor automatikusan levonja a következő periódus összegét.

    • Miért jó ha előfizetésem van?

      Előfizetés segítségével plusz funkciókat érhetsz el az oldalon. Megtekintheted kik látták az adatlapod, kik jelöltek kedvencnek. Tudsz írni minden társkeresőnek levelet korlátlanul, levelezési és szűrési beállításokat menthetsz el, vagy éppen beállíthatod, hogy kiktől szeretnél csak levelet kapni.

    • Mit tegyek ha nem működik az előfizetésem?

      Ha sikeresen fizettél és még sincs előfizetésed, akkor frissítsd az oldalt, illetve jelentkezz be újra a társkeresőre. Ha ez sem segít, akkor keresd ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink segítenek az esetleges probléma megoldásában.

    • Tudok csekkel és egyéni utalással is fizetni?

      Természetesen igen. Lehet postai csekkel és banki átutalással is fizetni. 

      Ezekről a fizetési módokról bővebben az Előfizetés során olvashatsz, itt adjuk meg számodra a számlaszámunkat, vagy hogy mit kell írni pontosan a csekkre, attól függően,

      hogy melyik fizetési módozatot választod.

      Tájékoztatunk, hogy ezeknél az előfizetési módoknál az előfizetési csomag jóváírása hosszabb időt vehet igénybe, ezért ezeket az előfizetési módokat kevésbé ajánljuk.

    • Hogy tudok prémium csomagról prémium plusz csomagra változtatni?

      A Profilod/Előfizetésed menüponton belül van lehetőséged Prémium csomag megléte esetén magasabb, Prémium+PLUSZ+
      csomagra váltani. Ehhez mobilvásárlási és bankkártyás fizetési módot tudsz igénybevenni. Minden esetben kiírjuk számodra, hogy a maradék napok átváltása mennyibe kerül számodra. A fizetéshez kattints a "Plusz tagságot veszek" gombra.

  • Kapcsolatok
    • Hogy tudok valakit kedvencnek jelölni, és utána ezt hogy tudom törölni?

      Ha egy felhasználót kedvencnek szeretnél jelölni, akkor ezt megteheted az adatlapon található Kedvenc gombra való kattintással. Azoknak a listáját, akiket kedvencnek jelöltél a kezdőlapon a Kedveled mappában találhatod. Visszavonni a kedvencnek jelölést az adott felhasználó adatlapján lehetséges.

    • Hol tudom megtekinteni ki látta az adatlapomat?

      Azokat a felhasználókat akik látták az adatlapodat az Értesítések menüpontban a Láttak rész alatt tudod megtekinteni. Ez a funkció előfizetéshez kötött, előfizetés nélkül nem tudod elérni ezt a lehetőséget. Itt azt is meg tudod nézni, hogy az adott felhasználó mikor nézte meg először az adatlapodat.

    • Miért nem tudom megnézni ki látott vagy kedvel?

      A látott, kedvel és új kapcsolatok megtekintése előfizetéshez kötött. Amennyiben ezeket a felhasználókat szeretnéd megtekinteni, az Előfizetés menüpont alatt tudsz előfizetni.

  • Keresés
    • Hogy tudok felhasználói azonosítóra keresni?

      Egy társkereső randiazonosítójára a Keresés menüpont alatt a Szűrőfeltétel hozzáadása funkció segítségével tudsz keresni. Itt találod a "Szöveges keresés" mezőt, ide írd be a randiazonosítót! A "Szöveges keresésben" kereshetsz továbbá keresztnévre, és a bemutatkozókban, egyéb szabadszavas mezőkben írtakra.

    • Hogy tudok keresni a társkeresők között?

      A Keresés menüponton belül tudsz feltételeket megadni az általad megfelelő kritériumok szerint. Általában a leggyakoribb keresési feltételek alapján már megtalálhatod a számodra megfelelő társat. További keresési feltételeket a További feltételek gombra kattintva tudsz megadni. Ha ezután a feltételekből szeretnél törölni, ezáltal növelve a találatokat a lap alján tudod a feltételeket egyenként törölni. A Keresés gombra kattintva jelennek meg a keresési feltételeknek megfelelő társkeresők adatlapjai. A gombon mindig megfigyelheted, hogy az aktuális feltételeknek hány felhasználó felel meg.

    • Hogy tudok letiltani valakit? Később ezt hogy tudom feloldani?

      Ha valakit letiltasz, akkor tőle nem kapsz a jövőben üzenetet, illetve nem tekintheti meg az adatlapod sem. Ezt a lehetőséget a levelezésetekben tudod beállítani. Itt a bejövő és kimenő üzenetek olvasásánál tudod a Letiltás feliratra kattintva az illetőt tiltani. Ezután ugyanitt lehetséges a feloldást is elvégezni, ehhez a Tiltás feloldásra linkre kell kattintani. A keresés menüponton belül ha a letiltottad beállítást választod, azokat a felhasználókat listázzuk ki számodra, akiket már letiltottál. A megjelenő adatlapokon lévő gomb segítségével is feloldhatod ezt a letiltást.

    • Hogyan tudom menteni a keresési feltételeket?

      A keresési rész alján az "új keresés mentése" funkcióra kattintva tudod elmenteni, de ehhez szükséges egy név megadása is a mentés gomb feletti mezőben. Több keresési feltételt is el tudsz menteni, melyeket külön néven kell lementened. Ezek után a már elmentett kereséseidet a Keresés menüpont alatt a Szűrési feltételeknél tudod kiválasztani a legördülő menüből. Mobiltelefon esetén Keresés/Beállítások alatti résznél találhatod ezt a lehetőséget.

    • Hogyan tudom rendezni a keresési találataim?

      Több lehetőség is van a találatok rendezésére. Ezeket a rendezési lehetőségeket a Szűrési feltételek rész felett találhatod. Véletlenszerű rendezés: a találatok véletlenszerűen jelennek meg Kor szerint: a találatokat életkora szerint rendezi Név szerint: a találatokat név szerint rendezi Regisztráció dátuma: a találatok aszerint jelennek meg, hogy a felhasználó mikor regisztrált az oldalunkra Utolsó belépés: a találatok aszerint jelennek meg, hogy a felhasználó mikor lépett be utoljára az oldalunkra Ha kapcsolatra keresel, akkor a kapcsolat létrejötte szerint is rendezheted a találatokat.

    • Kik láthatják az adatlapom?

      Fontos tudnod, hogy a női adatlapok csak a férfiak számára, a férfi adatlapok pedig csak a hölgyek számára jelennek meg keresésnél. Vagyis Te saját adatlapodat a keresésekben nem láthatod.

    • Miért fontos kitölteni az Akit keresek részt a Profilom menüpont alatt? Hogy kapcsolódik a Keresés menüponthoz?

      Azokat a feltételeket, melyeket az Akiket keresek részben megadsz, egy kattintással előhozhatóak a Keresés menüpont alatt, ha a "megfelel neked" részt bepipálod. Így a már elmentett feltételeid szerint tudsz keresni bármikor a későbbiekbken.

    • Mire jó a megye kereső, és hogy használhatom?

      A keresés főoldalán a távolság alatt szerepel ("pont itt" szöveggel) az adott lakhelyre való keresési lehetőség. Ha itt a település legördülő menüjében a legfelső, "mindegy" opciót választod ki, akkor az egész megyében kereshetsz.
      Felhívjuk figyelmedet, hogy keresés során a másik társkeresőtől lévő távolságodat mindig légvonalban mérjük.

    • Mit kell tenned, ha egyetlen találatot sem kapsz?

      Ilyenkor célszerű a keresési feltételeken tágabb határokat megadni. Gyakran esnek a felhasználók abba a hibába, hogy túl szűk feltételeket állítanak be és csak kevés, vagy nulla találatot kapnak.

    • Túl sok vagy túl kevés találatot kaptál a keresés után?

      Amennyiben túl sok a találat és nem szeretnéd mindet végignézni, abban az esetben használd a részletes keresőt. Ehhez a Szűrőfeltétel hozzáadása funkciót tudod használni. Itt további keresési paramétereket tudsz beállítani, így szűkítve a találati listát. Túl kevés találat esetén szintén itt tudsz törölni feltételeket. Ennek a szűrőnek a segítségével lehet bővíteni, szűkíteni is a listát.

  • Postafiók, levelezés
    • Hogy lehet letiltani társkeresőtől érkező levelet?

      A levélfolyam tetején jobbra találsz három pontot, melyre kattintva tudod törölni az adott üzenetet, illetve letiltani a felhasználótól érkező további leveleket. Viszont ha itt tiltasz valakit, abban az esetben a további kapcsolatfelvételt is letiltod, és nem fogjátok látni egymást a jövőben!

    • Hogy tudok képet csatolni a levelemhez?

      Levélírás során az adatlapodon szereplő bármelyik képet tudod csatolni a levélhez, továbbá a profilképeiden kívüli képeket is fel is tudsz tölteni, ha ilyet szeretnél küldeni.

    • Hogy tudok leveleket törölni?

      Egyes felhasználóval történő teljes levelezést a levélfolyam tetején a három pontra kattintva tudsz törölni.
      Azonban ha csak egy-egy elküldött üzenetet szeretnél törölni, arra sajnos nincs lehetőséged, nem tudsz visszavonni
      már elküldött üzenetet, az a címzettnél minden esetben megjelenik.

    • Hogy tudom a leveleimet rendezni?

      A leveleket tudod rendezni, és szűkíteni az alapján, hogy te kaptad, te küldted el, vagy piszkozatnak mentetted. Ezt úgy tudod megtenni, ha a Beállítások lehetőségre kattintasz bal oldalt a levelek listája felett, majd ezután a legördülő listából választasz egy lehetőséget.

    • Kiknek tudok levelet írni?

      Előfizetés nélkül csak a Prémium+PLUSZ+ tagok részére tudsz üzenetet küldeni. Ahhoz, hogy minden felhasználó részére
      tudj korlátlanul üzenetet küldeni, előfizetési csomag vásárlása szükséges. Erről bővebben az Előfizetés menüpont alatt olvashatsz.

    • Miért nem külön üzenetként jelenik meg, ha valakitől levelet kapok?

      Minden levél, amit egy társkeresővel váltottál úgynevezett levélfolyamban van, így egyszerre, egy levél alatt tudod megnézni a teljes levelezéseteket.

    • Miért nem tudok levelet küldeni valakinek, ha van előfizetésem?

      Előfordulhat, hogy a másik társkereső levélszűrőt állított be, és nem felelsz meg az általa megadott paramétereknek.
      Egy másik ok lehet még, hogy egy kezdődő beszélgetés során több üzenetet is próbáltál küldeni a címzettnek. Ilyen esetben a második küldött üzenet után már nincs lehetőséged további levelet küldeni a részére, amíg nem válaszol neked, vagy nem jelöl téged kedvencnek.

    • Hogy tudom elérni a törölt felhasználók által küldött üzeneteket?

      Az Üzenet menüpontban kattints a Beállításokra, itt pipáld be az "Elrejtett beszélgetések mutatása" opciót, majd kattints a Mehet gombra!
      Ezáltal megjelenik a levelezésedben az összes olyan üzenet, melynek a feladója már nem elérhető az oldalon.
      (Pl.: törölte magát / hibernálta magát / letiltott téged / letiltottad)

    • Ha én kitörlöm a beszélgetésünket, az a címzett félnél is törlődik-e?

      A már elküldött üzeneteket utólag nem tudod törölni, az minden esetben megjelenik a címzett részére. Ha te törlöd a teljes
      beszélgetést az adott társkeresővel, attól ő még el tudja olvasni az általad küldött üzeneteket is.

  • Profil
    • Hogy tudok fotót feltölteni az adatlapomra?

      Fényképet a Profilod menüpont alatt tudsz feltölteni. A menüponton belül a Fotóid résznél bal oldalt kell kattintanod a Kép hozzáadása linkre. Ezután a Feltöltés a készülékemről gombra kattintva tudod kiválasztani, hogy mely képeket szeretnéd feltölteni. Vagy a fotó készítése gombra kattintva tudsz képet készíteni magadról, majd ezután feltölteni.

      A ctrl lenyomásával több fájlt is kiválaszthatsz. A feltöltés előtt tudod szerkeszteni a fotót, majd a mentés kilépés gombra kattintva véglegesíteni és feltölteni. Ha a feltöltött képet mégsem szeretnéd feltölteni a beállításokra kattintva a kép alatt tudod törölni a képet. Ha a kép megjelenését szeretnéd szerkeszteni, ezt is beállításokra kattintva tudod megtenni. Nagyítani, kicsinyíteni tudod a képet, illetve mozgatni a megfelelő megjelenésig.

    • Hogy tudom beállítani az adatlapomon az elsődleges képet?

      A Profilod/Fotóid menüpont alatt a képek alatt a beállítások lehetőségre kattintva tudod kijelölni, hogy melyik fotód
      legyen a profilképed. Ezt bármikor tudod később változtatni.

    • Hogyan tudok adatokat módosítani?

      Adatokat módosítani a Profilod menüpont alatt tudsz. Az Adataid felirat mellett a szerkesztés gombra kattintva tudod elérni a regisztrációkor megadott adatokat. Ha végeztél a módosítással az adott kategória alján található Adataim mentése gombra kattintva tudod véglegesíteni a változtatást. Bizonyos adatokat (például születési dátum, keresztnév) és a keresett nem kategóriát csak egyszer tudod változtatni.

    • Honnan tudom mennyien látták az adatlapomat?

      A Profilod/Áttekintés menüpont alatt található statisztika megmutatja, hogy összesen hányszor jelent meg az adatlapod más társkereső számára. Ez a szám lehet sokkal nagyobb mint a Értesítések/Látott menüpont találati listája, hiszen egy személy többször is megnézhet, és aztán még akár törölheti is magát a rendszerből, így a látott listán nem lesz ott.

    • Mi az a nem publikus fotó?

      Ha valakinek az adatlapján az "Engedélyt kérek" feliratot látod, akkor az azt jelenti, hogy a felhasználó a képét nem publikusra állította, azaz csak azokkal fogja megosztani, akikkel Ő szeretné. Ha Téged megkedvel, biztosan neked is csatolja majd a leveléhez. Ha valakinek nem publikus a képe, attól még levélben üzenethez csatolva el tudja küldeni számodra. Célszerű publikus képet feltölteni, mert erre nagyon sokan keresnek az oldalon, s a társkeresést nagyban megkönnyíti. Viszont ha te nem szeretnél képet megjeleníteni magadról az oldalon, te szeretnéd szabályozni kinek küldöd el, akkor javasolt nem publikus képet megadni.

    • Mi történik adatmódosítás után?

      Az adatlapot nem csak regisztráció, de módosítást után is moderátorok nézik át. Ne feledd el, hogy az adatlapodon cím, telefonszám, e-mail cím, egyéb elérhetőségek nem szerepelhetnek. Az ilyen adatokat nem tudjuk megjeleníteni, a moderátorok a változtatásokat nem tudják elfogadni. Az adatlapod módosítás után 24 órán belül ellenőrzésre kerül.

    • Miért fontos kitölteni az Akit keresek részt a Profilom menüpont alatt? Hogy kapcsolódik a Keresés menüponthoz?

      Azokat a feltételeket, melyeket az Akiket keresek részben megadsz, egy kattintással előhozhatóak a Keresés menüpont alatt, ha a "megfelel neked" részt bepipálod. Így a már elmentett feltételeid szerint tudsz keresni bármikor a későbbiekbken.

    • Milyen a jó fotó?

      Olyan képet tölts fel magadról, amin valóban Te vagy. Más tollával ékeskedni egyrészt nem illik, másrészt személyes adatokkal való visszaélésnek minősül. Ha találkozol valakivel, úgyis kiderül, ha nem Te vagy a képen - inkább kíméljétek meg egymást a felesleges köröktől. Érdemes több fotót is feltölteni magadról - így pontosabb képet kapnak rólad a többiek, és hitelesebb lesz a profilod. Jó minőségű képeket tölts fel magadról. A képnézegetőben ezek teljes méretben, jól látszanak. A szemcsés, homályos, rossz felbontású képek csökkenthetik esélyeidet, és rossz fényt vethetnek rád. Elsődleges fotónak lehetőleg közeli profilképet válassz, amin az arcod jól látszik - így a találati listákban lekicsinyített fotókon is jól fogsz látszani. Ne tölts fel meztelen vagy túl kihívó képeket. Ezeket a moderátorok nem fogadják el, és talán nem is a megfelelő közönség találná őket vonzónak.

    • Milyen képeket tudunk elfogadni?

      A feltöltött képek csak jpg formátumúak lehetnek, a feltöltésre szánt kép csak Téged ábrázolhat, a fotón látszódnia kell az arcodnak. A gyerekfotók, rajzok, erotikus tartalmú stb. képek nem kerülnek elfogadásra. A fotók nem tartalmazhatnak feliratokat, melyek személyes adatokat tartalmaznak. (pl telefonszám, e-mail cím, egyéb oldalakat hirdető URL stb) Csak az elfogadható minőségű, képszerkesztői effekteket nem használó fényképeket tudjuk elfogadni, amelyeken jól felismerhető vagy. A fentiek által védjük a felhasználóinkat a hamis fényképektől.

    • El tudom-e rejteni az oldalon, hogy éppen online vagyok?

      Az online státuszt, az adatlapodon szereplő zöld pötty jelzést nem tudod elrejteni más társkeresők elől.

Ügyfélszolgálat

Üzenet küldése

Munkatársunk 24 órán belül válaszol az általad megadott e-mail címre. Hétvégén és ünnepnapokon a válaszadás hosszabb időt is igénybe vehet.
E-mail címed:

Téma:

Tárgy:

Kérdés, észrevétel, probléma részletesen:

Munkatársunk 24 órán belül válaszol az általad megadott e-mail címre. Hétvégén és ünnepnapokon a válaszadás hosszabb időt is igénybe vehet.
Őket ajánljuk:
[[ userData.nick ]] ([[ userData.age ]])
[[ userData.city ]] ([[ userData.distance < 3 ? '<3' : userData.distance ]] km, térkép) Térkép
vissza
Ők is tetszhetnek:
Neked ajánljuk:
[[ text ]]
Cookie beállítások
A honlapon mi és partnereink sütiket (cookie) használunk a jobb böngészési élmény és a biztonság érdekében, beállításaid megjegyzéséhez, hirdetések személyre szabásához és statisztikai célból. További információk   |   Információk a Google adatkezeléséről
  • Alapvető működést biztosító sütik
  • Beállításokat tároló sütik
  • Statisztikai sütik
  • Marketing célú sütik
A honlapon mi és partnereink sütiket (cookie) használunk a jobb böngészési élmény és a biztonság érdekében, beállításaid megjegyzéséhez, hirdetések személyre szabásához és statisztikai célból. További információk   |   Információk a Google adatkezeléséről